les sandalies

Blog de les SANDÀLIES

dimecres, 25 de maig del 2011

Colònies de 6è a Roses

Vam sortir de Sant Vicenç i vam arribar a Empúries per veure les ruïnes. Abans de veure les ruïnes vam esmorzar. Després vam agafar l'autobús i vam anar a Roses i de Roses vam agafar el vaixell per anar a Cala Montjoi, una vegada vam arribar a Cala Montjoi, vam deixar les motxilles en una sala i vam dinar. Després de dinar ens van deixar una mica d'esbarjo fins les 15:00H, ens vam repartir en 3 grups i vam començar les activitats:canoa i tirolina i temps de platja.Després ens van donar les claus del bungalow, vam entrar, ens vam dutxar i ens vam canviar i a les 20:30H vam anar a sopar.

Dimecres a la nit vam fer una gimcana de constel·lacions.
Cada grup anava amb la persona que li tocava,quant vam arribar ens van explicar com funcionava la gimcana i desprès ja la vam poder començar.
Primer ens explicaven una història i després feíem un joc.
Cada cop teníem més punts i l'últim dia qui guanyava s'emportava una medalla.

Dijous al matí vam anar a esmorzar al restaurant. Després d'esmorzar vam anar a buscar el banyador i les coses que necessitaven per la platja.
Ens vam dividir en tres grups i a les 9:00 vam començar a fer les activitats.
Les activitats de dijous van ser: piragua, coreografia, gimcana d'orientació i tennis.
I quan vam acabar totes les activitats vam anar a dinar.
Després de dinar teníem lliure fins a les 4:00

El Dijous després de dinar vam anar al rocòdrom. El material necessari per fer rocòdrom és: Un casc, una politja, una corda dinàmica, un mosquetó i un talabard. Per seguretat la corda ha d'estar tensa en tot moment. Després vam fer tennis. Per fer tennis necessitem: Una pilota de tennis i una raqueta. Vam entrenar una mica, després d'entrenar vam fer uns quants partits de dues persones.
En acabar vam anar a berenar i quan vam acabar de berenar, vam anar d'excursió a una muntanya. Vam trigar uns 20 minuts. Les vistes eren molt boniques i si miraves al mar es veia un búnquer enfonsat de la Guerra Civil.

Dijous a la nit vam fer karaoke, havíem de triar una cançó i per grups la cantàvem.
Quan vam acabar vam anar a la discoteca amb altres escoles. Vam ballar, saltar, cridar... Però sobretot ens ho vam passar molt bé.

Divendres:
Quan vam acabar d'esmorzar vam anar cap a la platja fer piragua,quan vam acabar vam anar cap a la secció de tir amb arc perquè era la següent activitat. Desprès vam anar a fer esquaix però només hi havia dues pistes, els altres vam anar a jugar a ping-pong.I la activitat final va ser mini-golf que va ser tan divertida com les altres. Ja tant cansats com estàvem i tanta gana que teníem vam anar a dinar. Quan vam acabar de dinar vam anar a davant de la platja perquè els monitors ens van preparar un comiat. Ens va agradar molt i a més a més van repartir els premis per els guanyadors de la gimcana d'orientació i la gimcana de nit. Va ser molt divertit .
Quan van acabar de acomiadar-se vam pujar al vaixell d'on, per cert, els monitors es van tirar quan el vaixell va arrencar i vam marxar camí cap al port de Roses.Quan vam arribar al port vam baixar del vaixell i vam agafar el bus cap a Sant Vicenç.!!!

Van Ser Unes Colònies Genials!!!!